Sanna aka Sanzil

En av Sveriges alla bloggar, men en av de bästa! Jag som skriver heter som ni säkert listat ut Sanna, 22 år gammal. Om dagarna läser jag på Tekniska högskolan i Jönköping och försöker där bli ett riktigt Grafisktdesign-proffs, men hänger mycket med världens bästa kompisar och nördar dataspel också! Skulle jag beskriva mig själv skulle jag säga en hopplös nörd med alldeles för mycket kläder som är alldeles för glömsk men ändå på nåt sätt alltid lyckas ha koll! Välkommen till min färgglada värld!
Pssst... Syrran har en kategori med naglar och make-up också ;)

Min testblogg


Skrivet: 2008-04-03 Klockan: 12:57:43

Jag provar designer här :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin