Om Sanzil.se


Välkommen till Sanzil.se. En blogg skriven av mig Sanna, men också av min syster Sofie, även kallad Snowzen. En blogg med en väldans massa bilder, det blir ju så himla mycket roligare så! Gillar ni kläder, smink, naglar och ja, allt det där, så gillar ni nog den här bloggen!

Sök i bloggen



bloglovin

Awesome!

Skrivet: 2009-10-29 Klockan: 21:32:45
bloglovin

Pics: LadyGaga.com

 

Så grym.. Jag nöter Bad romance låten. har köpt den på i-store nu med så nu ligger den i ipoden,mjau!

Postat av: Jeffelina

Tjenare sötisen! :D

Asså ville bara säga att jag älskar ditt hår :O

det är så sjukt snyggt! :D

vålle bara fråga en/några saker haha :)

Du har väl färgat ditt hår rött? och du har ju löshår till det :) har du så platt hår eller plattar du det? jag funderar nämligen på att köpa löshår igen men vågar inte haha xd är rädd att min riktiga hår ska blekas för mkt när jag plattar det :s fast det bleks ju inte så snabbt tror jag :p

2009-10-29 @ 22:00:43
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: emma

Grym låt är det!

jag är supernöjd med min bloggdesign iaf :) Men mina vänner klagar på att jag har liten text... å jagkan absolut inget om sånt, så jag undrar därför om du vill hjälpa mig med det?

/Emz

2009-10-30 @ 10:45:22
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: Barre

Hon är verkligen så het =) När jag såg henne i Love Game-videon höll jag på att ramla av stolen XD

2009-10-30 @ 14:15:53
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Arkiv