Om Sanzil.se


Välkommen till Sanzil.se. En blogg skriven av mig Sanna, men också av min syster Sofie, även kallad Snowzen. En blogg med en väldans massa bilder, det blir ju så himla mycket roligare så! Gillar ni kläder, smink, naglar och ja, allt det där, så gillar ni nog den här bloggen!

Sök i bloggen



bloglovin

Lördag

Skrivet: 2010-01-09 Klockan: 16:48:23
bloglovin

 

Hey you!

Lördag idag. En seg sådan. Gick upp vid 9, men fanns inget att göra så gick tillbaka till sängen. och ja. Klockan blev 2 när jag gick upp . ILLA. Tvättid idag med så det håller jag på med, men en maskin håller dom på att reparerar!= 1 maskin. KUL. Vi brukar liksom knappt hinna med när vi har 2. Aja, det fixar sig! Ska gå ner och sola lite med tänkte vi jag och Robin. Behöver lite fräknar typ?! :D Och hårfärgen, den ska bort. Hoppas jag lyckas bara haha. :) Jaja. Hörs sen maybe! Puss!

Postat av: sofie

Ditt hår är så otroligt fint verkligen. Jag önskar jag hade haft de!

2010-01-10 @ 17:18:15
URL: http://sofieskogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Arkiv