Om Sanzil.se


Välkommen till Sanzil.se. En blogg skriven av mig Sanna, men också av min syster Sofie, även kallad Snowzen. En blogg med en väldans massa bilder, det blir ju så himla mycket roligare så! Gillar ni kläder, smink, naglar och ja, allt det där, så gillar ni nog den här bloggen!

Sök i bloggen



bloglovin

Kompisar

Skrivet: 2010-10-11 Klockan: 16:08:14
bloglovin


En bild från helgen. Säger väl allt. Hade hur kul som helst :) Alla är hur fula som helst på bilden med :D ahahha! Så det ska vara ;)

Svarar på era kommentarer så fort jag får lite mer tid. Har så himla mkt plugg just nu, så back to the plugging.
Postat av: Ida

Sv. Iiingen stress med kommentarerna, för mig har det tagit sjukt lång tid! :) Tack för dina kommentarer. Promarkers, det lät coolt :)! Tycker bilderna blir skitsnygga! :D Sköön gruppbild ovan iaf ;D så de ska se ut!

2010-10-11 @ 20:39:39
URL: http://idawiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Arkiv