Om Sanzil.se


Välkommen till Sanzil.se. En blogg skriven av mig Sanna, men också av min syster Sofie, även kallad Snowzen. En blogg med en väldans massa bilder, det blir ju så himla mycket roligare så! Gillar ni kläder, smink, naglar och ja, allt det där, så gillar ni nog den här bloggen!

Sök i bloggen



bloglovin

Mina pennor

Skrivet: 2011-05-24 Klockan: 20:23:21
bloglovin
Jag får frågan ibland vad jag ritar med, som tex bilden här under. Den är gjord med ProMarkers. Först brukar jag rita med blyerts lite och sen fyller jag i med ProMarkers och sist målar jag i svarta kanter med pennorna som är på sista bilden. That's it ;)

En sån penna kostar typ, aa iaf 30 kronor ungefär och det finns verkligen hur många som helst. Man får samla några i taget.. :P

Jag har mina pennor i en burk som Cassis tipsa mig om. Den är från Ikea och har 3fack, så ja har delat upp färgerna lite. :)



Postat av: danten89

Hela skivan är en ny era av musik tycker jag.

Hon blandar friskt och det blir en sån skön blandning av musik =)

2011-05-25 @ 18:56:39
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Arkiv