Om Sanzil.se


Välkommen till Sanzil.se. En blogg skriven av mig Sanna, men också av min syster Sofie, även kallad Snowzen. En blogg med en väldans massa bilder, det blir ju så himla mycket roligare så! Gillar ni kläder, smink, naglar och ja, allt det där, så gillar ni nog den här bloggen!

Sök i bloggen



bloglovin

I thought you told me you'd never leave me

Skrivet: 2013-10-15 Klockan: 15:53:00
bloglovin
 
Som vanligt, promarkers + copic ciao markers. :) Ja la till en ljus bakgrund sen med, men det kan ni få se en annan gång..
Postat av: ♦ • . josefine - skönhetsblogg

sjukt fint!

2013-11-05 @ 21:23:14
URL: http://josya.blogg.se
Postat av: emma

ååh! förlåt att jag är jobbig, men vilka promarkers använder du till håret? Och huden? vilka rekomenderar du att man köper först om man är lite halvfattig? :/
Sjukt snygg BTW, som alla andra alltså ;)

Svar: Hej :) Kika på den här kategorin: http://sanzil.se/category/tutorials-teckningstips.html
Där ser du min favvopromarkers till olika saker (även vilka som matchar bra och är bra startfärger). MEN, nu har jag börjat använda "copicciao" till håret, mycket bättre än promarkers när det kommer till hår, dock dyrare.. Hoppas de va till någon hjälp!
sanzil.se

2013-11-12 @ 20:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Arkiv